Vi kunne desværre ikke finde noget der matchede din søgning
Oprettelse i PARKinCPH

Der skelnes mellem tre forskellige brugertyper, der kan oprette og købe parkeringsabonnementer via PARKinCPH:

  • Beboere med adresse i de områder, hvor der tilbydes parkering via PARKinCPH
  • Erhvervsvirksomheder i de områder, hvor der tilbydes parkering via PARKinCPH
  • Private (medarbejdere), der arbejder i de områder, hvor der tilbydes parkering via PARKinCPH

Parkeringsabonnementer tilbydes til kunder, der har et tilhørsforhold til de bydele, hvor der tilbydes parkering via PARKinCPH. Dette betyder også, at man ikke kan benytte PARKinCPH til gæsteparkering, pendlerparkering mv. I stedet henvises til betaling via de tilgængelige betalingsmuligheder på parkeringsanlæggene, herunder betalingsautomat og parkeringsapps. 

Der kan være flere årsager til, at din adresse afvises. Start med at tjekke, at du indtaster adressen korrekt.

Vi forsøger hele tiden at holde os på forkant med, hvornår nye byggerier bliver indflytningsklar, så vi kan tilføje adresserne i PARKinCPH. Hvis du alligevel oplever, at din adresse afvises, så kontakt venligst vores Kundeservice, så sørger de for at tilføje adressen.

By & Havn tilbyder ikke parkering til beboere i ejendomme med egne parkeringsfaciliteter.

 

Ørestad, Bellakvarter

Beboere i Bellakvarter i Ørestad City tilbydes ikke parkering via PARKinCPH. Parkering i Bella Kvarter administreres af Ørestad Parkering.

Parkeringsabonnement

Når du køber et parkeringsabonnement, så køber du retten til at parkere på en ledig parkeringsplads på et parkeringsanlæg, der er inkluderet i dit parkeringsabonnement. Størstedelen af vores parkeringsabonnementer giver adgang til flere parkeringsanlæg i samme bydel. I menupunktet Produkter kan du se, hvilke parkeringsanlæg, der er inkluderet i dit parkeringsabonnement.

Ved køb af et parkeringsabonnement får du således ikke en reserveret parkeringsplads, ligesom vi heller ikke kan garantere, at der altid er en ledig parkeringsplads i dit foretrukne parkeringsanlæg.

Hvis du kommer ud for, at du ikke kan finde en ledig parkeringsplads, så er du nødt til at køre videre til det næste parkeringsanlæg.

I vores app, By & Havn Parkering, kan du se den aktuelle ledighed i mange af vores permanente parkeringsanlæg. Du kan hente appen i Google Play eller i App Store

 

Du kan til enhver tid ændre registreringsnummer på dit parkeringsabonnement f.eks. hvis du får ny bil eller din bil skal på værksted.

Sådan gør du:

  1. Log ind på din profil
  2. Gå til menupunktet "mine parkeringer"
  3. Åben/klik på det abonnement, du ønsker at redigere
  4. Indtast det nye registreringsnummer
  5. Afslut med "gem"

Når du indtaster et nyt dansk registreringsnummer valideres dette via en integration til Motorregisteret. Registreret opdateres én gang om ugen, så hvis din bil er nyregistreret, er det muligt, at vi endnu ikke kan validere registreringsnummeret. Dette er dog ikke ensbetydende med, at du ikke kan ændre registreringsnummeret, så skal du blot selv være opmærksom på, at du får skrevet det korrekt.

Ændring af registreringsnummer træder i kraft med det samme. Hvis du har indtastet dit mobilnummer på din profil, modtager du en SMS-bekræftelse, når du ændrer registreringsnummer.

Som abonnementskunde er det dit eget ansvar at huske at ændre registreringsnummeret på dit parkeringsabonnement, når/hvis du skifter bil. Kontrolgebyrer, der er udstedt som følge af, du har glemt at ændre registreringsnummer annulleres ikke.

Nej, det er ikke muligt at sætte et parkeringsabonnement på pause. I stedet kan du opsige dit parkeringsabonnement til udgangen af indeværende måned. Når/hvis parkeringsbehovet opstår igen, kan du købe et nyt parkeringsabonnement.

Nej, det er ikke muligt at have flere registreringsnumre tilknyttet et parkeringsabonnement på samme tid. Du kan kun have ét aktivt registreringsnummer pr. parkeringsabonnement ad gangen.

Hvis du ofte skifter bil, er du derfor nødt til hver gang at ændre registreringsnummeret på dit parkeringsabonnement.

Systemet husker dine tidligere indtastninger, hvilket gør det nemt at ændre registreringsnummer, hvis det er de samme biler, du jævnligt skifter i mellem. 

Ja, parkeringsabonnementer, der ikke er opsagt, fornyes automatisk hver måned til den første.

Der tilbydes ikke mængderabat, seniorrabat eller andre rabatordninger.

By & Havn fastsætter priserne på parkering baseret på en udregning af, hvad der skal til for at dække omkostningerne, herunder drift af kundeservice, rengøring og vedligehold, drift af tekniske installationer, ejendomsskatter samt forrentning og tilbagebetaling af den afholdte investering. 

 

Kollektivaftaler

I Ørestad er der enkelte lejligheder, hvor der i salgsaftalen er fastsat en kollektiv pris på parkering. I den spæde start af udviklingen af Ørestad og salg af arealer blev der i forbindelse med to salgssager forhandlet vilkår for parkeringsrettigheder og resultatet af dette blev de kollektive aftaler. Dette er sidenhen afskaffet og indgår ikke som en mulighed i By & Havns salgsaftaler. 

Køber af arealerne har i forbindelse med salgsaftalen betalt et beløb, som betyder, at beboerne i disse lejligheder har ret til at købe parkeringslicenser til en aftalt pris, som er lavere end beboere parkeringslicensen.

De kollektive aftaler omfatter kun de nedestående adresser. Der er tale om en tidsubegrænset aftale. Kollektivprisen udgør pr. 1. april 2019 604,00 kr. pr. måned for 24/7 parkeringsabonnementet og bliver reguleret i henhold til handelsbetingelserne for PARKinCPH.

Følgende adresser er omfattet af de kollektive aftaler:

  • Edvard Thomsens Vej 69 (alle lejligheder)
  • Edvard Thomsens Vej 71 (alle lejligheder)
  • Edvard Thomsens Vej 73 (alle lejligheder)
  • Ørestads Boulevard 55/55A (lejl. 2, 102, 104, 105, 201, 302, 305, 309, 311, 402, 410, 504, 510, 511, 705, 806, 901)

Hvordan bliver jeg omfattet af den kollektive aftale?

Du skal oprette dig, som bruger i PARKinCPH og købe en almindelig beboerlicens. Når du har gjort dette modtager vores kundeservice en notifikation om dit køb. Herefter kontakter kundeservice til dig og beder dig om dokumentation for, at du bor på adressen. Når kundeservice har modtaget gyldig dokumentation ændrer de prisen på dit abonnement og det du evt. har betalt for meget bliver tilbageført.

Kundeservice foretager løbende kontrol af om man er bosiddende på adressen og derfor kan man efterfølgende skulle gentage dokumentation for, at man er bosiddende på adressen.

 

 

Som udgangspunkt anlægges der ikke parkeringshuse med plads til høje biler. Maks. højden i parkeringshusene varierer fra 2,0 - 2,10 meter. Se maks. højden for de enkelte parkeringsanlæg i menuen Områder.

 

Hvis du har en høj bil, kan du foreløbigt parkere på de midlertidige terrænparkeringspladser mod betaling. 

 

Har du brug for parkering af en høj bil med handicapparkeringskort kan du kontakte Kundeservice for nærmere information.

Det er ikke muligt at købe en reserveret parkeringsplads. Parkering i bydelene anlægges efter princippet om dobbelt-udnyttelse. I stedet for at have en masse parkeringspladser, der står tomme mange timer i døgnet, deles beboere og erhverv, der har behov for parkering på forskellige tidspunkter af døgnet, om de samme pladser. Det er bæredygtig byplanlægning.

Dobbelt-udnyttelse medfører endvidere, at de arealer, hvor der ellers skulle være parkeringsfaciliteter, i stedet kan anvendes til bl.a. grønne og rekreative arealer, som er med til at skabe et godt nærmiljø.

Endeligt er dobbelt-udnyttelse af parkeringsarealerne med til at holde priserne for parkering nede, da flere parkeringsanlæg ville være ensbetydende med større udgifter til  bl.a. drift og vedligeholdelse, ejendomsskatter mv. - udgifter, der ville blive pålagt brugerne.

Undtagelsesvis tilbydes køb af reserveret parkeringsplads for kunder med handicapparkeringskort, læs mere

Følgende danske (kirkelige) helligdage er inkl. i Nat & Weekend abonnementet:

  • 1. januar
  • Skærtorsdag
  • Langfredag
  • Første påskedag
  • Anden påskedag
  • Store bededag
  • Kristi himmelfartsdag
  • Pinsedag
  • Anden pinsedag
  • Juledag (25. december)
  • Anden juledag (26. december)
Betaling

Betaling foregår via betalingskort; kreditkort eller debitkort.

Det er muligt at betale med følgende typer betalingskort i PARKinCPH: 

  • Dankort
  • Visa
  • MasterCard
  • JCB
  • Union Pay

 

Abonnement

Betaling sker månedsvis forud til den første i måneden.

Såfremt der købes et abonnement til ikrafttræden efter den 1. i en kalendermåned, er prisen reduceret til antallet af dage, fra og med ikrafttrædelsesdatoen til og med den sidste dag i den pågældende måned. Prisen er i så fald den månedlige abonnementspris/antal dage i måneden*antal dage med parkering.

Dagen før der skal falde betaling reserveres betalingen på det angivne betalingskort. Ved reservationen valideres det, om der er dækning på det angivne betalingskort. Såfremt der ikke kan ske reservation af beløbet på betalingskortet, f.eks. fordi der ikke er dækning, eller betalingskortet er udløbet, sendes der en advisering herom pr. e-mail.

Hvis det ikke er muligt at trække pengene på det angivne betalingskort, og der ikke inden 4 dage er sket betaling spærres abonnementet, og der sendes en advisering pr. e-mail. Kontrolgebyr udstedt som følge af spærret abonnement annulleres ikke.

Betalingskvitteringer fremsendes pr. e-mail og er desuden tilgængelige via menupunktet "kvitteringer" på din profil på PARKinCPH.

 

Korttidsparkering

Ved køb af korttidsparkering sker der en reservation af beløbet på det angivne betalingskort. Ved korttidsparkeringens udløb trækkes pengene på betalingskortet, og der sendes en kvittering pr. e-mail.

Såfremt der ikke kan ske reservation af beløbet på betalingskortet, f.eks. fordi der ikke er dækning på betalingskortet, eller det er udløbet, kan købet ikke gennemføres.

 

Abonnementsfornyelse

Abonnementsfornyelse sker automatisk til den 1. i måneden, indtil abonnementet opsiges.

Nej, det er ikke muligt at tilmelde betalingen til Betalingsservice. Betalingen sker via det angivne betalingskort.

Det er til enhver tid muligt at skifte betalingskort.

Du kan have flere betalingskort tilknyttet din profil på PARKinCPH. Det er til enhver tid muligt at skifte betalingskort for et parkeringsabonnement.

Sådan gør du:

Step 1: Tilføj betalingskort

  1. Gå til menupunktet "betalingskort"
  2. Tilføj det nye betalingskort.

Step 2: Skift betalingskort

  1. Gå til menupunktet "mine parkeringer"
  2. Åben/klik på det abonnement, du ønsker at redigere
  3. I feltet "betalingskort", vælg det nye betalingskort
  4. Afslut med "gem"

Gentag step 2, hvis du har flere abonnementer.

Step 3: Slet betalingskort

  1. Gå til menupunktet "betalingskort"
  2. Klik på x'et ved det betalingskort du ønsker at slette fra din profil. NB. Det er ikke muligt at slette betalingskort, der er i brug.

Fakturabetaling tilbydes til erhvervskunder med +25 parkeringsabonnementer. Kontakt Kundeservice for mere information.

Fortrydelse & Opsigelse

Opsigelse sker via din profil. Parkeringsabonnementer kan opsiges med ophør til udgangen af indeværende måned.

Sådan gør du:

  1. Log ind på din profil på PARKinCPH
  2. Gå til menupunktet "mine parkeringer"
  3. Åben/klik på det abonnement, du ønsker at redigere
  4. Klik på knappen "opsig abonnement"
  5. Vælg opsigelsesdato

 

Ændre/annullere opsigelse

Så længe parkeringsabonnementet er aktivt, er det muligt at annullere/ændre opsigelsen.

Sådan gør du:

  1. Log ind på din profil på PARKinCPH
  2. Gå til menupunktet "mine parkeringer"
  3. Åben/klik på det abonnement, du ønsker at redigere
  4. Klik på knappen "forlæng abonnement"
  5. Vælg "annullér opsigelse" eller vælg ny opsigelsesdato

 

Som forbruger kan du fortryde køb af parkeringsabonnementer inden for 14 dage.

 

Abonnement

Et parkeringsabonnement, der ikke er startet endnu, kan du fortryde via din profil.

Sådan gør du:

  1. Log ind på din profil
  2. Gå til menupunktet "mine parkering"
  3. Åben/klik på det abonnement, du ønsker at redigere
  4. Klik på knappen "fortryd køb"
  5. Bekræft

Hvis parkeringsabonnement er startet, kan du fortryde købet inden for 14 dage, regnet fra købsdatoen. Forbrugte dage refunderes ikke. Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du udfylde vores fortrydelsesformular og sende den pr. e-mail til parkering@byoghavn.dk. Fortrydelsesretten er gjort gældende på tidspunktet for afsendelse.  

Refunderingen sker til det betalingskort, der er anvendt ved køb.

 

Korttidsparkering


En korttidsparkering, der endnu ikke er startet kan du annullere via din profil. Hvis parkeringen er startet, kan du stoppe den via din profil og du betaler således kun for den forbrugte tid. Det er ikke muligt at fortryde køb af en korttidsparkering, der er udløbet.

Handicapparkering

Du finder handicappladser på alle vores parkeringsanlæg. By & Havn lever op til lovkravet om, at minimum 3-5 % af parkeringspladserne på et parkeringsanlæg skal være handicappladser. Vi forsøger i videst muligt omfang at etablere handicappladserne, så der er gode adgangsforhold for gangbesværede og kørestolsbrugere.

Handicappladserne kan benyttes af alle parkanter, der er indehaver af et gyldigt handicapparkeringskort. Ved parkering på en handicapplads skal handicapparkeringskortet placeres synligt og kontrollérbart i bilens frontrude. Det er gratis at parkere på en handicapplads med gyldigt handicapparkeringskort.

Ved parkering på en almindelig parkeringsplads skal der betales parkeringsafgift.

Uretmæssig parkering på en handicapplads kan medføre et kontrolgebyr på 1.300,00 kr. pr. døgn.

 

Læs mere om muligheden for at få en reserveret handicapparkeringsplads her. 

Som indehaver af et gyldigt handicapparkeringskort har du mulighed for at købe en reserveret handicapplads. Prisen for en reserveret handicapplads svarer til prisen for et 24/7 parkeringsabonnement til det pågældende område. For at købe en reserveret plads skal du oprette en profil og købe et 24/7 parkeringsabonnement, hvor du markerer i "handicapparkering" og uploader en kopi af dit handicapparkeringskort.

Efter køb kontaktes du af vores Kundeservice og sammen udvælger I, hvilken parkeringsplads du ønsker. Herefter opsættes et "reserveret" skilt på den pågældende parkeringsplads.

De reserverede handicappladser er nummererede og må således kun benyttes af den parkant, der har et parkeringsabonnement til den pågældende handicapplads. 

Der må påregnes op til 7 arbejdsdage før skiltet er monteret.

Motorcykler

Parkering af motorcykler er tilladt på afmærkede MC-parkeringspladser mod betaling. Der tilbydes køb af MC-parkeringsabonnement. Læs mere herom i menuen Produkter.

Som motorcykel betragtes alene tohjulede køretøjer.

Elbiler

Du finder el-ladestationer i alle By & Havns parkeringshuse. Ladestationerne er til offentlig benyttelse og afregning sker direkte med el-leverandøren.

Parkering på en el-ladeplads er kun tilladt mod betaling af parkeringsafgift eller med gyldigt parkeringsabonnement. Parkering på en el-ladeplads er kun tilladt så længe der oplades. Herefter skal bilen flyttes til en almindelig parkeringsplads, så der også kan blive plads til den næste, der gerne vil lade.

Gæsteparkering

Med få undtagelser er der mulighed for gæsteparkering på alle vores parkeringsanlæg. I menuen Områder, kan du læse mere om mulighederne for gæsteparkering på de enkelte parkeringsanlæg. 

Som gæst kan du betale for din parkering direkte på parkeringsanlægget via de tilgængelige betalingsmuligheder f.eks. betalingsautomat og/eller parkeringsapp (EasyPark, Apcoa Flow og ParkMan). 

Priserne er skiltet på parkeringsanlægget. Bemærk, at der ved køb via parkeringsapp kan blive pålagt gebyr. Læs vilkår og betingelser hos de enkelte udbydere.

 

Korttidsparkering via PARKinCPH

Hvis du har en profil på PARKinCPH kan du købe korttidsparkering til dine gæster eller til dig selv, hvis du kun har behov for lejlighedsvis parkering. Som bruger af PARKinCPH har du adgang til forskellige rabatter på korttidsparkering, som ikke er tilgængelige via betalingsautomat eller parkeringsapp. Priserne for korttidsparkering finder du i menuen Produkter

Køb af korttidsparkering via PARKinCPH er gebyrfrit. 

Korttidsparkeringer kan have op til en uges varighed og kan forud købes syv dage frem i tiden.

Hvis du skal til et arrangement i Royal Arena og ankommer i bil, er der flere parkeringsmuligheder i området. Se dette oversigtskort over parkeringsmulighederne ved Royal Arena.

Bemærk, at der også er parkeringsanlæg i området, der ikke kan benyttes til gæsteparkering.

Følgende parkeringsapps kan anvendes på alle vores parkeringsanlæg, der tilbyde køb af parkering via parkeringsapp:

Parkeringsapps er en service, der tilbydes på vores parkeringsanlæg. Du kan læse vilkår og betingelser hos de enkelte udbydere.

Der er i videst muligt omfang betalingsautomater på alle vores parkeringsanlæg. Det er muligt at betale med betalingskort i betalingsautomaterne. Det er ikke muligt at betale kontant.

Registrering i betalingsautomaterne sker digitalt via køretøjets registreringsnummer. Der udskrives således ikke nogen parkeringsbilletter.

 

Stop og forlæng parkering

Når en parkering startes via betalingsautomaten skal der vælges et antal timer/dage. Du kan roligt lægge lidt ekstra tid til, for når du kommer tilbage til din bil, kan du stoppe din parkering ved at indsætte dit betalingskort i betalingsautomaten igen. Ved at gøre dette betaler du kun for den tid du rent faktisk har parkeret.

Hvis du ikke aktivt stopper din parkering i betalingsautomaten udløber den automatisk på det valgte tidspunkt.

På samme måde er det muligt, at forlænge en parkering i betalingsautomaten.

 

Kvittering

Hvis du har brug for en kvittering for din parkering udskrives denne først, når parkeringen stoppes i betalingsautomaten og den præcise tid og pris beregnes.

Trailere, campingvogne mv.

Trailerparkering

Det er tilladt at parkere en trailer på alle By & Havns parkeringsanlæg under forudsætning af, at den holder inden for afmærket bås. Traileren skal afkobles og parkeres i en separat parkeringsbås. Der skal betales parkeringsafgift for traileren. Vær obs. på maks. højden, hvis du parkerer i et parkeringshus. 

 

Campingvogne & autocampere

Det er ikke tilladt at parkere campingvogne, autocampere o.l. på By & Havns parkeringsanlæg.

Kontrolgebyr

Hvis du har fået et kontrolgebyr skyldes dette, at din parkering ikke er i overensstemmelse med parkeringsreglerne på det pågældende parkeringsanlæg eller at du ikke har overholdt betingelserne for dit parkeringsabonnement.

Et kontrolgebyr kan bl.a. skyldes, at du ikke har betalt for din parkering, at du har parkeret uden for afmærket bås eller at du har parkeret i en parkering-forbudt-zone.

Parkeringskontrol på alle vores parkeringsarealer udføres af EuroPark. EuroPark udskriver kontrolgebyrerne samt står for al sags- og klagebehandling. Hvis du mener, at du uberettiget har fået et kontrolgebyr, kan du indsende en indsigelse til EuroPark

Du kan betale dit kontrolgebyr her

 

Dokumentation

Som bruger, er det dit ansvar at kunne dokumentere, at du har betalt for din parkering. Ved behandling af kontrolgebyrssager, husk derfor altid at medsend betalingsdokumentation i form af gyldig kvittering.

 

Parkeringsklagenævnet

EuroPark er tilmeldt Parkeringsklagenævnet, hvilket giver dig mulighed for at klage over et kontrolgebyr. Bemærk, at klagen skal være behandlet af EuroPark, før du kan få den behandlet hos Parkeringsklagenævnet.

 

Hvis du har betalt et kontrolgebyr, som efterfølgende er blevet annulleret skal du kontakte EuroPark for refusion.

Sådan gør du:

  • Send en e-mail til kg@europark.dk
    • I emnefeltet skrives følgende: Løbenummer XXXXXX + REFUSION
    • Bekræftelse på betaling. Er betaling sket via bank/netbank, vedhæft dokumentation for betaling i form af udskrift eller skærmprint fra banken, hvor det tydeligt fremgår af betalingsdetaljerne, hvilken betalingsidentifikation/FIK kode, der er benyttes ved indbetaling (eksempel: +71<000000000000+00000000<). Er betaling sket via www.europark.dk, vedhæft da kopi af betalingskvittering, der er sendt til dig pr. e-mail.
    • I tekstfeltet skal oplyses registrerings- og kontonummer, hvortil tilbageførsel skal ske.
Drift & Vedligehold

By & Havn sørger for at vores parkeringsanlæg fremstår pæne og indbydende. Udover løbende rengøring varetager vores team også vintervedligehold, herunder snerydning og saltning.

By & Havns driftsafdeling tilser og vedligeholder alle de tekniske installationer i parkeringsanlæggene, herunder sprinkleranlæg, betalingsautomater, tællesystemer, elevatorer mv. Hvis du oplever driftsproblemer hører vi meget gerne fra dig, så vi kan få det udbedret hurtigst muligt. 

Vores medarbejdere besigtiger dagligt alle vores parkeringsarealer, ligesom de kører ud på udkald ved akutte problemstillinger uden for normal arbejdstid.

For fejlmelding af tekniske installationer kan du kontakte vores vagttelefon på tlf.: 2184 7440.

 

Ordensregler

På alle vores parkeringsanlæg er opslået et sæt af gældende ordensregler i forbindelse med brug og ophold i vores parkeringsanlæg.

Overtrædelse af ordensreglerne kan bl.a. medføre bortskaffelse af køretøjet på ejers regning og i værste tilfælde politianmeldelse.

GDPR

I menuen "mine oplysninger" kan du til enhver tid slette din profil på PARKinCPH. Det er dog ikke muligt at slette din profil, så længe du har aktive parkeringer.

Inaktive profiler slettes automatisk efter 3 måneders inaktivitet.

Vi opbevarer dine personoplysninger i PARKinCPH i 3 måneder, regnet fra udløbet af din seneste aktive parkeringslicens, hvorefter vi anonymiserer al data og gemmer det til statistiske formål. Gamle notifikationer, købskvitteringer og gamle betalingskort slettes. Du kan altid slette din brugerprofil, hvis du ikke har en aktiv parkeringslicens. Det gør du under siden ”Mine oplysninger”.

 

Du kan læse mere om vores behandling af Persondata i vores Privatlivspolitik.

Hos By & Havn tager vi din databeskyttelse alvorligt. By & Havn lægger stor vægt på, at borgere, kunder, samarbejdspartnere, tilbudsgivere, ansøgere m.fl., hvis persondata vi behandler, er trygge ved vores behandling af deres persondata.

 

Formål og behandlingsgrundlag

Vi behandler dine personoplysninger for 1) at kunne opfylde den indgåede aftale med dig 2) for at kunne administrere kundeforholdet 3) for at kunne foretage kundebetjening og 4) for at overholde gældende lovgivning om bl.a. brug af betalingskort, opbevaring af bogføringsbilag samt pligt til journalisering jf. Lov om offentlighed i forvaltningen.


Grundlaget for behandlingen er persondataforordningens artikel 6(1) (b) om opfyldelse af en kontrakt, persondataforordningens artikel 6(1)(c) om overholdelse af en retlig forpligtelse samt persondataforordningens artikel 6 (1)(f) om legitime interesser, hvor vi forfølger en legitim interesse i at kunne opfylde kontrakten med virksomheden, hvor denne er kunde, for at kunne administrere kundeforholdet samt levere vores ydelser og administrere dem.

 

Du kan læse mere om vores behandling af persondata i vores Privatlivspolitik.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Kontakt kundeservice