Servicemeddelelse
P-hus Nordhavns Plads og P-hus Orient Plads offline
Nyhed — Nordhavn

OPDATERNG 30/8 kl. 16:40: Netværksforbindelsen er genoprettet

Vi oplever i øjeblikket netværksproblemer i P-hus Nordhavns Plads og P-hus Orient Plads, hvilket påvirker betalingssystemet. Det er derfor pt. ikke muligt at betale for parkering med app eller i betalingsautomaterne. 

Vi arbejder på højtryk for at få løst problemet og indtil da kan vi ikke tage i mod betalinger i p-husene. Der vil ikke blive opkrævet kontrolgebyrer ved manglende betaling i perioden. Vi kan for nuværende ikke oplyse noget om tidshorisonten for udbedring af problemet.

Er du i tvivl om, hvorvidt du har udestående betalinger eller hvis du har øvrige spørgsmål, er du velkommen til at rette henvendelse til vores kundeservice på parkering@byoghavn.dk eller på telefon 32623323 mandag-fredag kl. 9:00-12:00. 

Vi beklager de gener det giver.